Tuesday, 26 March 2013

Tea Time in Windsor

Follow my blog with Bloglovin
A więc (jak to w Anglii) pojechałam na herbatkę do Windsoru ( jest tam letni zamek Królowej). Oczywiście wszyscy piją tutaj herbatę z mlekiem. Przed przyjazdem do Anglii, nie wydawało mi się to za dobre... A teraz prawie codziennie piję herbatę + mleko. Hmm może za bardzo stałam się 'angielska', haha.

Jakby ktoś mi nie wierzył, że mieszkam w Anglii, w końcu mam dowód! Na zdjęciach poniżej jest czerwony autobus i strażnik przed zamkiem. :)

 PS: Jak ktoś się wybiera kiedykolwiek do Londynu, albo w te okolice niech mi da znać! 

So, as in England I went for a cup of tea to Windsor (place, where the Queen has her summer castle). Of course everyone here drinks black tea with a small amount of  milk. When I was living in Poland I didn't even wanted to try how does it taste, but right now I drink tea + milk everyday. Maybe I'm too 'english' now, haha.



Jeans: GAP
Blouse: RIVER ISLAND
Shoes: Vagabond
Bag: Zara

Mam na sobie jeansy z GAP'a, bluzkę z RIVER ISLAND i buciki z Vagabond'a. W sumie za bardzo się nie wysiliłam, ale za to mam proste włosy! 

I wear GAP's jeans, RIVER ISLAND's blouse and Vagabond's shoes. It is not a very fancy outfit, but I've straightened my hair!


5 comments:

  1. very nice outfit with the sequin top! you look amazing in skinny jeans as well! xo
    would you like to follow each other on bloglovin'?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you!! xxx Sure, I love your style.

      Delete